password expire

Vajík František VajikF na Radiomobil.cz
Středa Červen 13 14:28:12 CEST 2001

Dobry den,
vyprselo mi heslo (hmm ne primo na Linuxu, nicmene se jedna o Unix
dodrzujici doporuceni SVID a normu POSIX, alespon doufam:), a pres X Window
Server (Exceed) se mi nepodari zalogovat. Ale pomoci ssh se to podari.
Muzete mi vysvetlit prosim, jak je to mozne?

Dekuji

S pozdravem

--
Frantisek Vajik,   RadioMobil, a.s