KMail a SMTP

Ing. Július Fedáš fedas na inmail.sk
Středa Červen 13 16:47:10 CEST 2001

Dobrý den,
12. júna 2001, 21:12:24, napsal jste:

ZS> Nevyfuckuje Vás ten server protože se mu nelíbíte? Teda jako vaše doména.
ZS> (viz jeho kvák: ... not a gateway)
ZS> Já to posílám svému lokálnímu SMTP (smail), tam si přeložím onu doménu
ZS> (smart_path) a v klidu to stejně prudícímu IOL pošlu a je v klidu, protože
ZS> jsem "domácí"
ZS> -mach-

 pouzivam firemny ucet pristupu na internet (kde pracujem) hoci viem,
 ze by sa to nemalo. Teraz neviem pod Win mi to slapalo OK (posielanie
 posty). Doma pouzivam firemny ucet, ale schranku mam na inMail.sk a
 smtp server mam nastaveny inMail nie smtp poskytovatela.
 Ak by ste vedely ako to odstranim bol by som Vam vdacny keby ste mi
 poslali postup step by step.
 Dakujem.

--
S pozdravom,