FW: jak rozchodit bezdiskovou stanici ??

Středa Červen 13 17:41:46 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001 jaroslav.kodet na ct.cz wrote:

> Dostala se mi do ruky celkem hezka vec: bezdiskova stanice i486/133,
> ktera se po spusteni snazi vyhledat netware server.
> Rad bych tu stanicku pouzil jako X-terminal, ale nevim jak dal. S
> Novellem nemam zadne zkusenosti a tak vubec netusim, jak remote boot
> na netware funguje.
> Potreboval bych poradit, co vsechno musi na Linuxu bezet, aby tato
> stanice dostala co potrebuje - t.j. obraz jadra ktere by mohla spustit.
> Zatim jsem zkousel:
> insmod ipx.o      //modul pro ipx
> nwserv            //spousti mars-nwe

Mars musi byt nastaven, aby poskytoval sluzby pomoci ramce, ktery si zada
BootROM. Bude to bud 802.2, 802.3 a nebo Ethernet II (jen ty nejnovejsi).
Zkuste tcpdump nebo ty ramce (s rozdilnymi cisly siti, pozor na kolize s
existujicimi NW servery ci stanicemi na segmentu) jednoduse vyzkouset (tj.
nahodit vsechny).

Pokud nahodou ta BootROM bude RPL, tak s tim na Linuxu nepochodite.

Pokud rozchodite BootROM pres TCP/IP (tj. DHCP/PXE/TFTP), budete moct
primo zavadet jadro Linuxu pres sit.

--
                        Milan Kerslager