Jeste k: podivne tuhnouci server

David Janko djanko na infoware.cz
Středa Červen 13 20:12:52 CEST 2001

Dne st 13. červen 2001 17:12 jste napsal(a):

> Leda ze by tu sluzbu poskytoval sam inetd.
>
> V normalnim pripade inetd predava nove spojeni jine aplikaci a pak se uz o
> nej nestara. Pokud s tim mate problem, budete to muset resit bud nejak
> externe nebo na urovni programu, ktery odpovida (tj. te aplikaci, ktera
> obsluhuje to spojeni).
>
> Zkuste si zadat nasledujici prikaz a podivat se, komu ty spojeni patri:
>
> netstat -autep

Tady je ten netstat:
# netstat -autep | grep medea
tcp        0      0 194.213.226.233:medea   mlejnek.brno.iqnet:4284
ESTABLISHED root       181986     4192/medea
(dle inetd.conf je spousten jako uzivatel medea a ne root)

Inetd ji neposkytuje (alespon jsem to nenasel) - prosel jsem jeste rlinetd,
ten ma jiste moznosti, ale KEEP-ALIVE ani nejaky timeout take ne ...
A co se tyce reseni na urovni programu - o to se snazim (chytam signaly,
nastavuju timeouty pomoci alarm()) ale jak jsem psal, v techto pripadech to
to proste nefunguje (absolutne netusim proc - asi alarm za jistych tezko
definovatelnych podminek nefunguje ...).
Lze nejak nastavit KEEP-ALIVE na socket kdyz ho mam jako stdin ?
Je nejake dalsi reseni na urovni aplikace kdyz timeout nefunguje ?

Dekuji ...

--
Best Regards,

		David Janko