Ceska kancelar - Gnumeric a Abisuite

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 13 20:38:48 CEST 2001

On Wed, Jun 13, 2001 at 09:11:38PM +0200, Ales Krajnik wrote:

> Dobry den! Potreboval bych poradit ohledne Gnumeriku a prevodu na linux-kancelar
> vubec!
>
> Gnumeric mi spatne zobrazuje fonty, ovsem pouze v tabulce. V miste, kam se
> zadava obsah bunky (tesne nad tabulkou v panelech), tam je cestina OK.
> Cetl jsem, ze to lze nastavit v souboru ~/.gtkrc, ale nevim jak.

I pri spravne nastavenem ceskem locale?

> Druha vec je ohledne Abisuitu - myslim, ze je nejlepsi jako www editor
> kompatibilni s M$ Word - mame totiz asi 30.000 souboru ve wordu a excelu a
> potrebujeme je umet cist. Proto jsem zvolil gnumeric a abisuite.

Ovsem necekejte, ze Abiword (a excell) zvladnou vsecko :-(((
(Teda,  ne ze by existovala lepsi varianta: oni ani komercni programy jako
WP nedokazou konvertovat na 100%... it's a feature... wordovskeho formatu ovsem)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/