Problem: RH7.1cz a 3c90x

Michal Dvorsky tatrman na seznam.cz
Středa Červen 13 21:30:18 CEST 2001

Dobry den,
mam problem s novym RedHat Linuxem 7.1 cz a sitovou kartou 3Com
EtherLink XL PCI 3C900B. Proste vubec nefunguje.
Puvodne se mi vubec nedarila instalace ze site, takze jsem rozmontoval
pocitac a nainstaloval z CD. Jenze sit mi stejne nefunguje a tak zacinam
uvazovat, ze snad chyba neni tentokrat ve mne. Zkousel jsem lecos, ale
rozchodit se mi to nepovedlo. Ta karta ale pred instalaci na starem
Linuxu s jadrem 2.2 fungovala...
Nevite nekdo co mam udelat, aby se to rozebehlo?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net