kontrola ISO

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Středa Červen 13 22:37:33 CEST 2001

Marian Cavojsky wrote:

> [...]

nejlepsi asi bude zkontrolovat image pred vypalenim (mount pres loop,
zda se mi, ze existuje i utilitka jmenem isovfy) a pak vychazet z toho,
ze pripadne chyby pri zapisu by si zodpovedny software vsiml (v tom, ze
zapisuje zadana data, mu uz holt budete muset verit).

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU