Tuhnuti instalace RH7.1 CZ - po x-te

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červen 14 06:08:05 CEST 2001

> dale

	Takhle se to jevi i me. Krome toho, ze pri jednom pokusu, kdy jsem v
diskdruidu zrusil vsechna rozdeleni a nastavil je znovu, doslo pouze
prepsani tabulky rozdeleni disku. Dalsi pokus zapisu na disk vc. formatovani
techto oddilu vsak selhalo.
> BIOSu

	Mam. Deska je Tomato TX98 s chipsetem VIA.

	Je vic nez urcite, ze ano. Zkusim to tedy dnes s kesovanim do RAM, o
kterem pise Michal Vymazal nize.
	A to jsem se prosim, dosud naivne domnival, ze vyvoj jader speje k
co nejvetsimu pokryti rozmaniteho HW :-(
	Na druhou stranu je ale pravda, ze jsem dosud mel co cineni pouze s
jadry 2.2.x a nemel tedy tuseni o averzi rady 2.4.x k memu zelezu.

> Mam tu jeden comp, ktery mel stejny problem. Pomohlo az v BIOSU! zapnout
> veskere cache do RAM a pak instalace v pohode probehla. Po instalaci
> jsem je zase normalne vypnul a bylo. S 2.2.x jadrem to nedelalo.
>
> --
> Michal Vymazal

Diky panove, prvni dve bitvy jsem sice prohral, valka vsak pokracuje :-)

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz