IPB Homebanking

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 14 11:10:35 CEST 2001

On 14/06/2001, Jiri Mares wrote:

> berte to tak, ze o ni za tim v tuto chvili vidi ty investice, ktere
> jsou nemale. vyvijet aplikaci pro windows a pak jeste pro linuxu je
> cena skoro dvojnasobna a jaky je pomer tech co to provozuji na windows
> a na linuxu (kdyby to slo).

Spis jde o to, ze se asi designeri meli trochu zamyslet a navrhnout
reseni, ktere je nebude nutit psat platformne zavisle aplikace. eBanka
je peknym prikladem toho, ze se da napsat velmi slusne reseni, ktere
nepotrebuje nic jineho, nez browser (a ze to nemusi byt IE, i kdyz
podpora dalsich pohlizecu by asi neskodila).

Navic pocet lidi pouzivajicich jine OSy postupne poroste. IMHO.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka