Bluefish a "cestina"

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Čtvrtek Červen 14 11:25:01 CEST 2001

Dobry den
Mam nasledujici problem:
stahl jsem si bluefish 0.6 a uspesne prelozil... ovsem kdyz se ho pokusim
spustit v KDE 2.1.2 pomoci kdemenu spustit aplikaci/spustit rozjede se, ale
jeho menu jsou v krpate cestine (spatne kodovani, font..) a v editoru
nefunguji ceske klavesy escrz s hackem....

Pokud vsak pustim bluefish z Kterminalu rozjede se take, jen menu jsou
anglicka a ceska klavesnice chodi bez problemu...

Kde je problem? Zase az tak mi nejde o tu cestinu v menu, ale s tim jsou
problemy i nekde jinde (freeamp). Cim to poladit?

Diky za poradu

--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz

PS omlouvam se za pripadne znovaptani  na stejnou vec... nejak mi nechodi
archiv...