homebanking (was: Re: IPB Homebanking)

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Čtvrtek Červen 14 11:54:54 CEST 2001

>D Vite, co mi na tom ale vadi nejvic? Prepazky jsou pro kazdy ustav
>D nejnakladnejsimi polozkamy. Pristupem po Inetu tedy setri penize. A aby
>D tech penez mely jeste vic, tak odrou klienta. ..

zkuste to vysvetlit _jim_. vsichni, az na banky to uz pochopili :)

>D .. Nechapu, proc to IPB dela - prece ona potrebuje me, ne ja
>D ji.

to prece neni pravda. IMNSHO banka homebanking prodava jako jednu ze svych
sluzeb. prodava to lidem, ktere ma uz jako zakazniky jiste. krome toho --
oni prece v tomhle zadnou konkurenci nemaji, kdyz prejdete k jine bance, budou
se k Vam chovat timhle zpusobem taky.

ono je to videt treba i u ceske sporitelny, kdyz zkousim platit kartou. kdyz
jsem to videl poprve, neveril jsem, ze je mozne, aby vytvoreni spojeni s bankou
trvalo takovou dobu. navic za mnou byla fronta, prodavacka se na me tvarila
divne a lidi za mnou taky. podobne i treba u prepazky v ceske sporitelne, kdyz
chci vybirat z uctu a pouziju k identifikaci uctu kartu, tak se obcas ta pani
tvari dost kysele, musi zrejme vlezt jeste do dalsiho formulare :)

kdyz to shrnu: u nas se nevzilo pomalu ani placeni kartou v obchode, tezko lze
tedy cekat, ze se zacne v sirokem meritku pouzivat homebanking. oboji je
u nas zatim spis "nenormalni" jev.

--
Martin Tomasek
mtd at email dot cz