Internetbanking (Re: IPB Homebanking)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Červen 14 12:23:21 CEST 2001

> Internetbanking od KB pouziva "pouze" SSL certifikaty a Javu (na strane
> klienta). Ovsem pod nicim jinym nez Windows+IE to nefunguje.
> Klasicky dukaz, ze ani s platformove nezavisla technologie neni
> samospasitelna :(.

ale je! problem je zase v programatorovy ja ked pouzijem triedy ktore si
vymyslel nejaky vyrobca len pre svoj OS tak sa co cudujes? ale zato
nemoze JAVA! platformovo zavysle triedy su vedsinou aspon zcasti
napisane v niecom inom ako JAVA :)

Mal som dva programy ktore komunikovali cez seriak jeden vyuzival
univerzalnu kniznicu druhy specialnu od MS. Takze nezvaluj vynu na toho
kdo ju nema.

P.S. napriklad tatrabanka v SR keby tam nemala ti debiliny z java
skriptom (rolujuce menu) tak ti staci lynx-SSL
--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.