jadra rady 2.4 vs 2.2

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Čtvrtek Červen 14 13:25:14 CEST 2001

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz

-----Původní zpráva-----
Od: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 14. června 2001 11:18
Předmět: Re: jadra rady 2.4 vs 2.2

> Otazka je jake jadro ted vubec bootujete? Osobne Vam doporucuji, pokud
>nepouzivate RAID-SW (jadra 2.4. uz mozna maji 0.9 verzi, jadra 2.2.,
>bouzel ne a dozvite se to pomerne slozite:-() apod., ktere v std. jadre
>jsou jinak nez dle Red Hatu, zkompilovat vlastni, urcite to jde a neni s
>tim velky problem...

Ted bootoji zcela urcite jadro z MDK 8.0, protoze jsem vcera reinstaloval
system. Potreboval jsem vyhazet a doplnit nejake baliky a reinstal byl
rychlejsi, nez jejich rucni istalace/deinstalace. Mohl jsem si to dovolit
take z toho duvodu, ze zatim nemam udelany nejake upravy, ale vzhledem k
rychlosti budou potreba.

> Prominte, ale pretaktovany Celer a pamet, ktera nyni stoji stokoruny je
>otazka par dnu prace... (treba 10 clanku na Roota;-))

Dobre, zapomel jsem dodat student samozivitel, ktery si plati navic skolne.
A navic intel mi do baraku nesmi. Chci casem Durona, ale to musim jeste
doladit par WWW stranek (vcetne databazovych PHP scriptu). Kolik byste mi
doporucil RAMky? Mam 64MB a z toho mi jeste 8MB uzere grafarna. A spis bych
se videl jako autor 10 clanku na interval :-)))))).