jadra rady 2.4 vs 2.2

Čtvrtek Červen 14 14:18:28 CEST 2001

On Thu, 14 Jun 2001, Lubos Lunak wrote:

>  Lies, damned lies, benchmarks. Tech 5 minut dela spis ten rozdil
> prekladacu nez ruzna jadra.

Jde o to, co merite. V tomto pripade (preklad jadra) spise sviznost
diskovych operaci. Musel byste si pohrat s hdparm.

Take mate jiny kompilator, jiny linker, jine knihovny....

Nove jadro je obecne lepsi, nez rada 2.2.x, ale je pravda, ze v nekterych
specifickych vecech ma zatim problemy (napr. prace se swapem, swapoff a
i nektere jine). Vsechny se resi.... :-)

--
                        Milan Kerslager