Apache non-IP Virtual Hosts

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Červen 14 14:21:15 CEST 2001

Dobry den,,

> Doufám, že to není OT.

No ani nie....

> Potřeboval bych poradit s konfigureci několika VHostu na
> jednom serveru. Jedná se o intranet.

Takze: RTFM ;-)

Ak je to zdlhave tak "preluskat" httpd.conf kde je to krasne popisane.
Jednine na co si treba dat pozor aby bola tusim polozka "virtualhost"
nastavena na spravnu IP adresu a samozrejme okomentovana.....

Ked som to robil prvy raz v zivote presiel som cely konf.subor
a restartoval httpd a ono - cuduj sa svete to bezalo.
No a este samozrejme prislusne CNAME do DNS ;-)

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454