jadra rady 2.4 vs 2.2

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Červen 14 15:03:08 CEST 2001

|A navic intel mi do baraku nesmi. Chci casem Durona

Souhlas, docela lituji,
ze jsem upgrade-oval pred tesne pred boomem AMD.
ten muj Celer je 466++, zvednul jsem PCI na 75MHz
a pamet jsem nahradil za 128DIMM nedavno
(za 1700!! a minuly tyden stala pod 1000!! ted je za 1100}
taky koukam po Duronu, hlavne kvuli rychlejsimu FSB
kde vyuziju muj 133MHz DIMM (ted jede na 75MHz+33MHz)
Taky nova deska ma IDE DMA100, coz ma muj novy disk ...
jenze to znamena 3500Kc rozdilu ...
Nema smysl se honit za MHZ CPU (neplati pro silene matematiky)
hlavne urychlit okoli - pamet, hd, video ...

radek.karaffa na ct.cz