jak rozchodit ssh host su -l user -c command ?

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Červen 14 15:15:08 CEST 2001

Zdravim,

> Bohuzel nemozno. Ten uzivatel potrebuje /bin/bash

tak pak je zde moznost: ´ssh host "su - user -c command´ s tim, ze bude
sshckvat root. Nijak bezpecne to sice neni, ale obejde se tim to heslo.
Dalsi variantou je namisto su pouzivat sudo a bez potreby autentifikace.

Robi