Ochrana CD proti kopirovani

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Čtvrtek Červen 14 15:18:20 CEST 2001

Ahoj,

Thursday, June 14, 2001, 1:43:31 PM, you wrote:

MB> ako si robil kopiu?

MB> zatial som nestratol datove CD ktore by neslo funkcne skopirivat cez dd

No, pokud se nepletu tak jedna z ochran CD byla realizovana pomoci
zamerne chyby na CD. Tj. k jistemu sektoru (ktery byl prave pro ten
ucel vyhrazen) se pridal spatny CRC kod. Nektere "chytrejsi" programy
na kopirovani data a CRC opravily, ale program na CD poznal ze ta
kontrola je opravena -> nespustil se.

Doufam ze jsem nerekl nejakou hovadinu, ale tak nejak by to melo byt.
Mozna by pomohlo vypnout "samoopravny" kod.

PS: Myslim ze se od toho nakonec upustilo, protoze potom si lide
nemohli udelat ani zalohu (na coz maji pravo).

--
Best regards,
 Tomáš                            mailto:vondra na tesmail.cz