eth1 - no 10baseT, switched to AUI ??

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 14 15:39:45 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Jun 14, 2001 at 02:06:58PM +0000, Zdenek Pizl wrote:
> DD,
>
> tak se mi asi zblaznila sitova karta :
>
> --- snip /var/log/messages ---
> kernel: eth1: 21143 10mbps sensed media.
> kernel: eth1: No 21041 10baseT link beat, Media switched to
> AUI.
> kernel: eth1: 21143 10mbps sensed media.
> kernel: eth1: 21143 10baseT link beat good.
>
> --- end snip ---
>
> ta karta je nejaky DEC  a ovladac je jako modul (tulip.o)
>
> --- lspci ---
> Digital Equipment Corporation DECchip 21041 [Tulip Pass 3]
> [...]

Zkuste jeste pouzit modul de4x5 misto tulip. My jsme tulip-y s
jinym modulem neprovozovali (snad jednou jsem narazil kdysi na
jakousi kartu, ktera s de4x5 nesla, ale s tulip ano... Ale mam
dojem, ze ted uz s de4x5 jde...)

> 	co to muze znamenat, krome toho, ze mi nekdo :o) odpojuje
> kabel od sitovky ??

Jeste taky treba to, ze si nejak neumi domluvit se switchem
rychlost a duplex. Pokud to na tom aktivnim prvku jde, tak by
stalo za pokus to pro tuhle kartu nastavit natvrdo...

> 				diky
> 						Z.P.

Zdravi
Honza Marek