PPP a automaticke stahovani posty

dj na gandalf.fsih.cvut.cz dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Pátek Červen 15 09:47:03 CEST 2001

Dobry den,

resim problem automatickeho stahovani posty. Pouzivam Debian. Chtel bych
cronem spoustet script, ktery by pouze stahnul postu. Prikazy pon a poff
sle spousteji i dalsi sluzby. Krome toho, pokud zapnu pro PPP volbu
detach, tak mi spusteni prikazu poff vypne linku i drive nez dobehnou
skripty. Potreboval bych, zda bi mi nekdo neporadil alespon princip, jak
toto resit, tj. nahodit linku, stahnout postu ze serveru, odeslat ji a
vzapeti linku vypnout. KOnkretni reseni, jak resit jednotlive operace
vim, jenom nevim, jak toto resit  pres cron.

Dekuji za pripadnou pooc.

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague