PPP a automaticke stahovani posty

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Červen 15 10:05:12 CEST 2001

dj na gandalf.fsih.cvut.cz wrote:
> skripty. Potreboval bych, zda bi mi nekdo neporadil alespon princip, jak
> toto resit, tj. nahodit linku, stahnout postu ze serveru, odeslat ji a
> vzapeti linku vypnout. KOnkretni reseni, jak resit jednotlive operace
> vim, jenom nevim, jak toto resit  pres cron.

Zalezi na prostredi, ale nejjednodussi zpusob je pustit to PPP
s nejakym kratkym idle? Rekneme "idle 60 maxconnect 3600". Posta se
posle/prijme a po  minute klidu se ta linka slozi a pro jistotu
spojeni nebude nikdy delsi jak hodina? Jsou situace, kdy je toto
nevhodny zpusob, ale na par mistech to uz pouzivam uspesne pres rok
a zatim s tim problem nebyl.
Fetchmal a sendmail -q se samozrejme pousti z ip-up skriptu.

	Majkl