Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

spatka.lnx na luzanky.cz spatka.lnx na luzanky.cz
Pátek Červen 15 12:06:39 CEST 2001

Dobry den

Pouzivam sendmail a amavis pro kontrolu posty. Obe veci bezi na neprilis
dimenzovanem stroji. Amavis se chova tak, ze pro kazdy dosly dopis spousti
okamzite antivirovy prgram. Bohuzel kazdy antivir zabere pomerne hodne pameti a
ta, pokud prijde v kratke dobe hodne dopisu,  behem nekolika vterin dojde.
Potreboval bych nastavit chovani tak, aby sendmail pustil zaraz maximalne napr.
5 amavis-u.

Sendmail nastavuji pomoci m4 configuracniho souboru. Experimentoval jsem s
parametry confQUEUE_LA, confREFUSE_LA, LOCAL_MAILER_MAXMSGS, ale nejak se mi
nepodarilo popsane chovani zrusit.  Nevite nekdo jake parametry a jak nastavit?

A jeste jeden problem. Spousteni amavisu jsem do sendmail.mc pridal pomoci
nasledujicich radku:

define(`LOCAL_MAILER_PATH', `/usr/local/sbin/amavis')dnl
define(`LOCAL_MAILER_ARGS', CONCAT(`amavis $f $u /usr/bin/',LOCAL_MAILER_ARGS))d

Po kazdem spusteni m4 na konfiguracni soubor musim jeste do sendmail.cf pridat
radku ",U=vscan:vscan", aby amavis bezel jako user vscan. Neslo by to nejak
pridat rovnou do sendmail.mc? Zkousel jsem pridat nove define, ale jakakoliv
"," v retezci ho nejak zrusi (pridat Uvscanvsan se mi podarilo :-) ).

Děkuji za pomoc.
Petr ŠPATKA