IPB Homebanking

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 15 13:13:08 CEST 2001

On 15/06/2001, Milos Prudek wrote:

> Nebudte demagogicky.
>
> - Kdyby IPB vyvinula homebanking pouze pro Linux a nikoliv pro
> Windows, nastvala by daleko vic svych zakazniku.

[snip]

Nikdo nenuti banku, aby vyvijela system pro Linux. Uplne by stacilo,
kdyby to napsali jako webovou aplikaci. Ze to jde, to dokazuji nektere
jine banky. Ale tohle vsechno se tu uz probiralo...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka