Corel PhotoPaint - chybny font v menu

Daniel Klicka xklid01 na sorry.vse.cz
Pátek Červen 15 12:58:34 CEST 2001

Dobry den,
instaloval jsem Corel PhotoPaint na RedHat 7.1, stahl jsem si verzi pro
Redhat a spustil instalator. Instalace probehla v poradku, ale pri
spusteni to hlasilo, ze chybi fontastic. Ten jsem tedy doinstaloval rucne.
Pote se PhotoPaint vubec nespustil, tak jsem preinstaloval jeste balicky
graphics9-common, wpo2000-fonts-core a libwine-graphics-glibc-2.1, protoze
jsem nasech chybove hlasky v logu pri instalovani techto balicku.
Ted mi PhotoPaint jde, ale pri vytvoreni noveho obrazku se neda zadat jeho
velikost - jsou tam paznaky misto pismen.
Kdysi se na presne tohle v konferenci ptal, ale odpoved jsem nenasel.
Nevite, kde je problem?
Dekuji.
--
Daniel Klicka