SuSE+Raid+ReiserFS

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Červen 15 14:47:46 CEST 2001

On 14 Jun 01, at 23:29, Pavel Janík wrote:

>    > Mam na serveru SuSE linux 7.1. Pouzivame raid a reiserFS. V
>    knizce k > SuSE jsem se (po instalaci) docetl, ze se na raid
>    nedoporucuje > pouzivat reiserFS. Bohuzel uz mam vsechno
> SW RAID? HW RAID? RAID Level? Verze kernelu?

Mne by to taky zajimalo, protoze to tak pouzivam a to upozorneni
jsem nevidel, protoze papirovou dokumentaci nectu. ;-) (A nechci
slyset, ze je na tom CDcku i v PDFku. :-) )

Muj pripad je SW RAID-1, ReiserFS, kernel 2.4.4. Je nejaky duvod,
proc to tak nemit?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)