reinstall windows mi prepsal grub a nemuzu se dostat do linuxu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 15 15:14:34 CEST 2001

> pri reinstalaci win98 jsem prepsal grubboot a nemuzu se tak dostat
> do sveho mandrake linuxu. nemam bohuzel instal. cdcka k mandrake,
> pouze jsem si stahl z netu bootdisk, jenze ten chce akorat instalovat
> linux z RPM balicku no a ty nemam. a myslim ani nepotrebuju.
> poradte prosim jak zpet vratit grub nebo lilo.
> diky
  1. Stahnout si jakoukoliv minisitribuci typu brutalware, monkey, atd.
  2. Nabootovat a z ext2 disku si nekam na FAT16 oblast zkopirovat jadro
  3. Nabootovat z DOSu programem loadlin.exe (napr.
     loadlin zImage root=/dev/hda3 ro
  4. Tim budes mit svuj linux nastartovan a vnem pak spust grub aby opravil
skody napachane widlema v MBR...

PS: Misto minidistribuce muzes pouzit tez:
    http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm
A jadro ztahnout z ext2 systemu timto nastrojem. Pokud ale namas nikde
zalohovane jadro (mel jsi ho pouze v MBR) tak jsi sebevrah.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz