jak zjistit PID shellového scriptu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 15 15:17:51 CEST 2001

> mozno ps -C "script.sh"
  nebo
  ps ax | grep script.sh | grep -v grep
  a budes mit cely radek s procesem script.sh. Pripadne pouzit ps aux a grepovat
treba na uzivatele, pokud chces pouze PID tak ho orezat pre cut...

  Pokud ho chces ale pouze killnout, je jednodussi killall -9 script.sh (pokud
ti tam nebezi vicekrat)
> --
> Ing. Juraj Hilovsky
> spravca serverov
> Centrum vypoctovej techniky
> Presovska univerzita
> Presov

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz