Prenosny disk

Datesoft datesoft na centrum.cz
Pátek Červen 15 15:19:20 CEST 2001

> Chcem sa opytat ci ma niekto v pocitaci namontovany disk v sufliku a ci je
> mozne po odpojeni suboroveho systemu vytiahnut takyto disk z pocitaca?
> Zaujimal by ma tiez vplyv na zivotnost takto odpajaneho disku.

Ano, pouzivam suplik pomerne dost aktivne. Klasicky IDE disk rozhodne neni
radno vytahovat za chodu z pocitace, zasouvat take ne. Hrozi nebezpeci
mikroobloku. Pro hot swap disky se pouziva zvlastni konektor, ale vim
jenom, ze existuje pro SCSI. Pouze z doslechu vim, ze snad existuji
ramecky pro IDE, ktere maji v sobe kondenzatory a jsou schopny disk
ochranit. Bohuzel, neznam typ ani vyrobce.

			David