Problem: RH7.1cz a 3c90x

Michal Dvorsky tatrman na seznam.cz
Pátek Červen 15 15:19:00 CEST 2001

> modprobe 3x59x
>
> Pak se podivat na vypis z dmesg (nebo jen cat/proc/net/dev), jestli byla
> karta detekovana. Pokud ano, uvest nazev toho modulu pri konfiguraci site
> (napr. programem netconf, linuxconf a podobne).

Prave ze byla detekovana naprosto spravne. Zkousel jsem i v
/etc/modules.conf delat ruzne zajimave zmeny, co mne nenapadlo, ze by
chyba mohla byt primo v karte.
Po zmene automatickeho vyberu konektoru BNC/AUI/RJ-45 na primo BNC a
zakazu boot ROM se karta vzpamatovala a uz funguje.
Diky vsem za pomoc.

PS.
Jeste k technical support 3Com.cz - oficialne neni bohuzel Linux v CR a
SR podporovan ...

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net