jak zjistit PID shellového scriptu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 15 16:08:14 CEST 2001

> nojo, to je hezky, ale v ps vypisu se ten script.sh nereprezentuje pod
> svym jmenem, ale jako bash... :-((( a tex tam muze byt samozrejme vic.
> takze uz vazne nevim....
  Zalezi na tom, jak je spusten. Pokud ma pravo +x a je spusten primo, tedy
ne bash < script.sh tak ho ve vypisu uvidis jako script.sh Dej ps ax a uvidis
vsechny procesy. Jeden z nich to bude.
  Samozrejme jich tam muze byt vic, proto jsem radil radsi vygrepovat treba
podle uzivatele, pote treba killnout nejnizsi nebo nejvyssi PID, proste podle
toho co chces killovat (pokud je pro to nejake pravidlo, jako ze asi ano,
jinak byx to nedelal automatizovane ve scriptu)
  BTW zrovna vcera jsem si takto hral se scriptem pro tahani posty a ten jsem
shazoval pres killall. A bezel pod svym jmenem, ne pod bashem.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz