PPP a automaticke stahovani posty

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 15 16:13:53 CEST 2001

> Dobry den,
>
> resim problem automatickeho stahovani posty. Pouzivam Debian. Chtel bych
> cronem spoustet script, ktery by pouze stahnul postu. Prikazy pon a poff
> sle spousteji i dalsi sluzby. Krome toho, pokud zapnu pro PPP volbu
> detach, tak mi spusteni prikazu poff vypne linku i drive nez dobehnou
> skripty. Potreboval bych, zda bi mi nekdo neporadil alespon princip, jak
> toto resit, tj. nahodit linku, stahnout postu ze serveru, odeslat ji a
> vzapeti linku vypnout. KOnkretni reseni, jak resit jednotlive operace
> vim, jenom nevim, jak toto resit  pres cron.

> [...]
  Ja to realizuji scriptem, ktery je respawn v inittab. Zacina sleep treba 2h
a pote nahodi linku, stahne postu, odesle a shodi linku. Vyhoda je, ze pokud
potrebuji nahodit linku treba kvuli webu, pri nahazovani se podivam jestli se
mi nahodou nestahuje posta a pokud ne, tak script ustrelim a postu stahnu.
Posta se tedy stahne mimo interval pokud zrovna visim a pak az za dalsi
interval. Script nema cenu psat, napises ho asi za 5 minut.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz