Ochrana CD proti kopirovani

Radek_Skotak na eurotel.cz Radek_Skotak na eurotel.cz
Pátek Červen 15 18:57:49 CEST 2001

> Nechci Vas k nicemu nabadat, ale klidne ten pocitac odplombujte.
> U soudu by ten spor vyrobce PC (z 99%) prohral. Vetsina vyrobcu
> to vi, ale dal "strasi" lidi, ze kdyz porusi plombu....
> (Otevreni PC je prvni vec, kterou po nakupu delam a zrovna
> minuly tyden jsem jeden reklamoval i s porusenou plombou
> - no problem).

Prominte, ale kde ma tento nazor pravni oporu. Pouziju srovnani s
televizorem, znamena
to, ze mohu koupit TV, vymenit v nem nektere moduly (i TV dnes maji
sbernice a jednotlive modely
se lisi jen typem modulu) a po te co TV shori jej takto upraveny jit
reklamovat ?!

Ja vim, ze u PC je to jednodussi nez u TV a zvladne to i "laik" jenze je
spousta lidi, kteri by
do PC vubec nemeli lezt o TV nemluve :)))))

Podle me se zaruka vztahuje na funkcni komplet a ne na jednotlive dily.

                    Radek