Ochrana CD proti kopirovani

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 15 20:35:41 CEST 2001

On Fri, 15 Jun 2001 Radek_Skotak na eurotel.cz wrote:

> Prominte, ale kde ma tento nazor pravni oporu. Pouziju srovnani s
> televizorem, znamena
> to, ze mohu koupit TV, vymenit v nem nektere moduly (i TV dnes maji
> sbernice a jednotlive modely
> se lisi jen typem modulu) a po te co TV shori jej takto upraveny jit
> reklamovat ?!

Ano, pokud ty moduly tam vyměnil odborník ovšem potom je problém proč vám
to vyhořelo, a kde to tedy reklamovat, tj tam kde sem televizor koupil,
pokud odešlo něco co tam zůstalo, nebo u toho kdo tam ty moduly vyměnil
pokud to odešlo z důvodu těch vyměněných modulů.

> Ja vim, ze u PC je to jednodussi nez u TV a zvladne to i "laik" jenze je
> spousta lidi, kteri by
> do PC vubec nemeli lezt o TV nemluve :)))))

Pokud tam vleze neodborník tak se záruka samozřejmě strácí.

> Podle me se zaruka vztahuje na funkcni komplet a ne na jednotlive dily.

I na díly, pokud si v autě nechám vyměnit motor tak při poruše motoru ho
těžko budu reklamovat u výrobce karoserie.

Ono také záleží jak je koncipovaný ten jednotlyvý díl zda jako výměnny
nebo pevný.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne