IPB Homebanking

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Sobota Červen 16 00:17:22 CEST 2001


Dne Pá, 15 čen 2001 jste napsal(a):
> Datesoft wrote:
> 
...

> Udelate urcite dobre, kdyz vznesete dotaz na nejakeho hlavniho informatika 
> u IPB/CSOB. Ale frazoval bych to jako "prani", ne jako "vytku" nebo "radu".

Ti jsou na takovato "prani" naprosto tupi a nereceptivni. Je to bohuzel jev ve
vsech bankach, protoze banky zamestnavaji v IT oddelenich zcela specificky,
preplaceny druh lidi (jsou pry i vyjimky, ale nejsem si jist, jestli jsem nekoho
takoveho potkal). Co se tyce CSOB a Zivno, tam maji s IT problemy i lide uvnitr,
natoz nejaky otravny zakaznik.

Navic pokud nemate osobni kontakty uvnitr banky, dostanete se maximalne na
prislusne proskolenou pipinku na telefonu. Te uz davno predtim, nez vy jste si
zacal shanet telefonni cislo na infolinku, vysvetlili, ze jejich homebanking je
vrchol pangalakticke technologie a nic lepsiho proste nemuze, ani v budoucnu,
byt vynalezeno. A taky ji poucili, ze na svete jsou divni lide, kteri se
dozaduji nesmyslu, jako je napriklad, aby jejich homebanking chodil na jejich
pocitaci doma, a ne na tom, o kterem si jejich programatori mysli, ze by si mel
klient kvuli jejich homebankingu koupit.

Nase banky jsou v tomhle smeru totalni sracky... Kdyz je clovek zacne
obtelefonovavat, muze byt v lepsim pripade zklaman, v horsim vytocen, ale rozhodne
se neda rict, ze by nase banky poskytovaly nejake "reseni". Ze funguje eBanka je
fajn, a AFAIK je zatim jedina, jejiz prime bankovnictvi funguje na vsech
platformach. 

-- 
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;


Další informace o konferenci Linux