kompilace pomoci perlcc

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Červen 16 11:41:03 CEST 2001

Zdravim,

hanc <hancik na atlas.cz> wrote:
> Hezky den,
>
> mam problem s kompilaci uplne nejjednodussiho perlovyho skriptu. Urcite
> delam neco spatne, ale nevim co.
> skript hello.pl:
>
> #!/usr/bin/perl
>
> print "hello world !!!";
>
> A vysledek:
>

> [root na glogan comp]# perlcc hello.p

> /usr/lib/perl5/5.6.0/i386-linux/auto/Fcntl/Fcntl.so
> /tmp/ccAPH2oD.o: In function `xs_init':
> /tmp/ccAPH2oD.o(.text+0x3475): undefined reference to `boot_DynaLoader'
> collect2: ld returned 1 exit status
> ERROR: In compiling code for hello.pl.c !
> [...]

Je to sice uz hezky davno, ale kdyz jsem perl kompiloval ja, tak jsem
prave ten dynaloader musel (tusim) "requirnout", ale uz si vazne moc
nepamatuji. Jinak perlcc neni zrovna moc stabilni (nebyl a tusim, ze
neni a nejakou chvili jeste nebude).

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: To vse kompilujete jako root, nebo jen kdyz Vam neco nejde?