Ochrana CD proti kopirovani

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Červen 16 13:29:00 CEST 2001

Hello Radek_Skotak na eurotel.cz.

Patek Cerven 15 2001 17:00, you wrote to all:

 RS> Prominte, ale kde ma tento nazor pravni oporu. Pouziju srovnani s
 RS> televizorem, znamena
 RS> to, ze mohu koupit TV, vymenit v nem nektere moduly (i TV dnes
 RS> maji
 RS> sbernice a jednotlive modely
 RS> se lisi jen typem modulu) a po te co TV shori jej takto upraveny
 RS> jit
 RS> reklamovat ?!

Tam prave jde o to, ze PC je navrzeno tak, ze se pocita s vymenou dilu
a je to bezne pri uzivani tohoto zarizeni. Je samozrejme, ze pokud PC
behem upgrade poskodim, nelze na to uplatnit zaruku, ale pokud si tam
pridam sitovku a casem odejde VGA, tak to reklamovatelne je.

Petr

... Zna historie *jediny* pripad kdy vetsina mela pravdu?