Zhasnuti podsviceni u notebooku

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Sobota Červen 16 18:09:15 CEST 2001

On Fri, Jun 15, 2001 at 06:33:00PM +0200, Pavel Janík wrote:

>    From: Vaclav Ovsik <Vaclav.Ovsik na i.cz>
>    Date: Fri, 15 Jun 2001 15:21:15 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > umite prosim nekdo na notebooku zhasnout display, ale pochopitelne
>    > pocitac musi bezet dal. Uz pred casem jsem shledal, ze displej notebooku
>    > neumi DPMS mody. Mel jsem v XF86Config vsechny ty volby,
>    > ktere zajisti suspend/standby/off na monitoru co podporuje DPMS.
>    > Tusim, ze u TFT displeje se to dela asi pres apm, ale nevim jak.
>
> obecně (zvláště pokud notebook nepodporuje DPMS) to udělat nejde. Nicméně
> [...]

Aha ja zapomel na notebook Fujitsu C6155.
Jee, ono to funguje. Ja jsem si hlupak myslel, ze Linux odstavenim
BIOSu znefunkcni power management BIOSu, nebo ze vstupni zarizeni
nevzbudi ten displej. A ono to funguje takhle bokem. No to je fajn.
Diky.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511