Levna paska a Linux

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červen 16 19:23:03 CEST 2001

> a navic muze vyuzit takove veci jako filesystem apod. (mkisofs je
> on-the-fly v pohode).

No, prave ze je mkisofs stejne vpohode jako tar... (navic tar bude
imho zabirat o kousek min, zvlast pri vetsim poctu souboru, nemluve
o moznosti za(g|b2)zipovani...)

> pri cteni zalohy se vam s .tar souborem bude
> pracovat lepe nez s kusem cd.

muzete to nejak priblizit. (asi jsem natvrdly, ale zda se mi jedno, jestli
udelam 'tar xvf /dev/cdrom', nebo 'tar xvf /cdrom/archiv.tar')

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/