Konfiguracia jadra, modulov a popis nastaveni

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Sobota Červen 16 20:49:26 CEST 2001

>IJ 4. Ktoru verziu jadra zvolit, aby som sa stretol s co najmensimi
>IJ problemami a aby bola stabilna? Mam dobre skusenosti s 2.2.16-22, kde sa
>IJ mi dari vytvarat moduly pre moj HW. Skusal som aj verziu 2.4.1, bola o
>IJ dost vacsia ale nedokazal som sputit skoro ziadne moduly a ak som ich aj
>IJ nejako vytvoril nepodarilo sa mi ich nakonfigurovat.

z rady 2.2.x je posledni verze 2.2.19. obsahuje dulezite opravy bezpecnostnich
chyb.

z rady 2.4 je posledni verze, o ktere vim, ze funguje dobre ta, co je v
rawhide. (tusim 2.4.3-7, da se najit treba na rpmfind.net)

--
Martin Tomasek
mtd at email dot cz