Levna paska a Linux

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červen 16 22:05:36 CEST 2001

Petr Tomasek wrote:
> muzete to nejak priblizit. (asi jsem natvrdly, ale zda se mi jedno, jestli
> udelam 'tar xvf /dev/cdrom', nebo 'tar xvf /cdrom/archiv.tar')

jednak pro pristup nemusite mit roota a muzete do toho komfortne lozit
napr. midnight commanderem primo na cd (pro vytazeni jen nekterych
souboru nebo mirnou vizualni kontrolu se to muze hodit). i kdyz link s
nazvem *.tar na /dev/cdrom + root by to mohl taky zajistit (neovereno).

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU