Usek pameti

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červen 16 22:11:24 CEST 2001

Petr Tomasek wrote:

> Dobry den!
>
> Problem: mam pocitac se spatnou pameti (2 x 32MB SIMM, kazda od jineho vyrobce
> ;-( + 32MB DIMM, ktera je OK.
>
> Pro  bezny provoz je me 32M malo, ale chtel bych mit moznost delat nektere
> operace (kompilace &c), aby byli stabilni i za cenu, ze budou pomalejsi.

upozornuji vas na skutecnost, ze tento mail vas muze do jiste miry
mystifikovat, nebot si nejsem jisty zda jsem schopen dostatecne rychle
vnimat v teto dobe velmi bourlivy technologicky vyvoj a pokrok, ale
napr. moje deska fyzicky nepodporuje simmy a dimmy soucasne (teda
podporuje, ale jedno z toho (dimmy) nejprve zkusi odpalit...). jak je na
tom vase materske prkno?

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU