wincommander

Ing. Július Fedáš fedas na inMail.sk
Sobota Červen 16 22:29:41 CEST 2001

Dňa Št 14. Jún 2001 14:43 ste napísali:

> S tim nemam problem. Je fakt dost dobrej. Az se ti
> povede zkompilovat ho, tak zkus Aqua skin!
> RedHat6.1

Prepacte, ze sa miesam do Vasej debaty. Tiez som si nainstaloval xnc a je
fakt dobry. Instaloval som ho z rpm. Mam MDK 8. Slape OK len horne menu ako
RIGHT, OPTION a pod nejak nefunguje. Standardne su okna rozdelene na 3
"columm" a chcel som ho rozdelit na dva a plne zobrazenie no a po stlaceni
prislusnej poziadavky nenastala ziadna zmena. Skusam ci ste nemali podobne
problemy alebo ci neviete nahodou riesenie.

Dakujem.

S pozdravom
    Ing. Julius Fedas                           fedas na inmail.sk