Distribuce podle bezpecnosti?

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Neděle Červen 17 10:34:56 CEST 2001

>PK Neni tak trochu zvlastni, ze oficialni release jadra je "nestabilni"
>PK (obcas i bez uvozovek :S) a "stabilni" je az pote, co do nej vyrobce
>PK distribuce narve nekolik desitek patchu? (Testovani vynechavam, to by se
>PK melo provest v obou pripadech.) BTW: kolik z tech patchu opravdu neco
>PK opravuje -- i kdyby to treba bylo ponekud diskutabilni, zda je to chyba,
>PK a kolik jich tam pridava nejake extra funkce a je naopak potencialnim
>PK zdrojem nestability?

jak jsem do toho ted koukal, tak maximalne 10 patchu neco opravuje.
zbytek jsou veci, ktere se do oficialniho kernelu tezko dostanou (lfs, bigmem,
ibcs apod.)

bylo by jiste zajimave, zkouset to tohohle rh jadra dostat nejake dalsi patche.
uz vidim, kolik kolizi tam bude vznikat...

--
Martin Tomasek
mtd at email dot cz