ceska klavesnice

Jan Bernatik bernatik na kn.vutbr.cz
Neděle Červen 17 12:32:38 CEST 2001

Dobry den
Potreboval bych poradit s nastavenim ceske klavesnice v X, respektive KDE2.
Mam potato, ktere jsem instaloval jako minimalni instalaci, pak si
doinstaloval novy Xka, a KDE2. Podle navodu

http://www.penguin.cz/czech-howto/

jsem se snazil nastavit si ceskou klavesnici, ale nepodarilo se, neni mi z
toho jasne, jestli musim mit kvuli nastaveni klavesnice nastavene locales
nebo ne. Mam nainstalovany balik i18n, muzu si v controlcenter nastavil
keyboard layout na cesky, ale ceske znaky psat nejdou. nevim kde zacit hledat
problem, pripadne jak jinak zprovoznit cestinu.
dekuji za radu.

Honza Bernatik
student VUT-FEI