qmail + mutt + SuSE 7.1 CZ

Jiri 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Neděle Červen 17 13:54:13 CEST 2001

  Preji prijemne nedelni odpoledne (taky u vas neprsi?),
nainstaloval jsem si tu qmail (podle Life with QMail - docela pekny
povidani) a kdesi jsem nasel, ze mutt podporuje Maildir jaksi sam od sebe.
Chvili jsem hledal neco v manu (man mutt), pak jsem hledal v 'man muttrc' a
objevil jsem 'set mbox_type=Maildir'. Jenze ono mi to nejak nechodi.

Kdyz spustim mutt (bez parametru), vypise na poslednim radku:
/var/mail/eagle neni souborem ani adresarem (errno = 2).

Takze ja ted sice dolu uvedu svoji e-mailovou adresu, ale musim si postu
cist pres POP3, coz me zrovna dvakrat netesi. :-( Poradite nekdo, co mam kam
napsat, nebo kde to mam nastudovat? Ten mutt jsem instaloval z instalacniho
CD k SuSE 7.1 CZ.

Diky

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz