CZ qwertz a US qwerty v konzoli

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Červen 17 14:17:55 CEST 2001

> na SUSE 7.1 se snazim dopracovat k tomu, abych mel k dispozici v konsoli
> tyto klavesnice - CZ qwertz a US qwerty. Tento dotaz jiz v konferenci
> V soucasne chvili mam CS a US oboje qwerty, prepinani standardne pausou.
> fungovalo %subj. Lze to prehodit jen na CS i US qwertz, coz neni uplne to
  Ja jsem si to udelal, neb me nedovede nic vytocit vice nez tzv. ,,ceska''
klavesnice s rozlozenim QWERTY... Uprav si nasledovne soubor cz-lat2.map:

  za radek:
keycode 21 = y
  pridej:
altgr keycode 21 = z
alt altgr keycode 21 = z
altgr shift keycode 21 = Z
alt altgr shift keycode 21 = Z

  a podobne za radek:
keycode 44 = z
  pridej:
altgr keycode 44 = y
alt keycode 44 = y
alt altgr keycode 44 = y
altgr shift keycode 44 = Y
alt shift keycode 44 = Y
alt shift altgr keycode 44 = Y

PS: Mohl by to nekdo udelat oficialne do distribuci, tj. US-QWERTY CZ-QWERTZ?
Zajimave je, ze v Xkach tato klavesnice existuje.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz