problem s X

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Pondělí Červen 18 09:11:06 CEST 2001

On Mon, Jun 18, 2001 at 07:42:53AM +0200, Martin Landa wrote:
> Snazil jsem se nainstalovat x-ka, ale po spusteni mi vyskoci tato hlaska a
> nic se nespusti.
> Jsem v Linuxu uplny zacatecnik, takze nevim co po me chce. Je mozne ze jsem
> zapomel neco nainstalovat nebo nakonfigurovat, ale nevim co.
>
> atari:~# xinit
>
> X: exec of /usr/bin/X11/XF86_NONE failed
> _X11TransSocketUNIXConnect: errno = 111
> riving up.
> xinit: Connection refused (errno 111): unable to connect to X server
> xinit: No such process (errno 3): Server error.
> atari:~#

No to jste si asi ani nenainstaloval Xserver.
Ale mozna jenom jeste neni nastaven symlink X -> nekde/XF86_nejaky
(Predpokladam XF86 3.x)
Musite si nainstalovat Xserver odpovidajici Vasi video karte.
Napiste podrobnosti - co mate za video kartu, distribuci ...

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511