Konfiguracia jadra, modulov a popis nastaveni

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pondělí Červen 18 09:57:41 CEST 2001

> Tak me napada: tady jsou  updaty  pro RH7.1en. Co kdyz mam  RH7.1cz,
> je nekde soupis baliku, ktere uz v cz verzi jsou upgradovany?
> (A ty, ktere jsou upraveny? - abych si neprepleskl novou  verzi z en
> stavajici cz....)

  A ze by jste si porovnal verzi co mate nainstalovanou? Kdyz Vam tedka
reknu, ze je balik XXX uz v cz updatly, tak behem toho co to budete cist
muze vyjit dalsi update ... -> zbytecne
  Pokud se nemylim, tak vsechny upravene balicky sidli v local/ a jsou
nalinkovany do RedHat/RPMS. Ale nejsem si tim jistej, uz jsem to dlouho
nevidel.

> <provokace>
> nechtel by nekdo delat updateu pro ceskou verzi RH?
> </provokace>        <auuuuuu nebite me....>

  Muzete se toho ujmout, nikdo Vam nebude branit.

  Robert

P.S. Uz Vas sleduju delsi dobu a je docela zajimave, ze vzdycky poslete
reakci na nejaky Milanuv mail jako by jste ho chtel shodit nebo neco
podobneho. Mate nejaky vytyceny cil nebo se jen tak nudite?

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-