Prenosny disk

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Červen 18 13:44:02 CEST 2001

> sufliku a ci je

> rozhodne neni
>
> Pridelal jsem si do supliku odpojovani napajeni a ted mi nedela
> problemy disk za chodu vytahnout a vlozit. Samozrejme aby s nim
> slo pracovat, musi byt PC s nim nabootovane. Je to IDE samozrejme.

Nemam to v Linuxu vyzkousene (i kdyz podle toho co jsem cetl by to melo
jit), ale ve W2k neni problem pripojit za chodu IDE disk, nechat ho
vyhledat, pouzivat a pak ho zase odpojit a vyjmout. Linux mam ted pouze na
serveru a tam neco takove zkouset urcite nehodlam.

Michal Sobek