Boot server

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Pondělí Červen 18 13:27:47 CEST 2001

"Josef Varilek" <varilek na nemcb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:5.0.2.1.2.20010618111508.00b323e0 na mail.nemcb.cz...
> Jak se da nastavit na linuxu boot server, aby se z nej zavadel na stanice
DOS?
> zavest dos a primapovat nejaky adresar
>

> Diky, Josef V.

Potrebujete balik etherboot, dale DHCP server a FTP server. Popis jak to
zprovoznit je v baliku etherboot, popr. se ozvete na zdenek.drlik na seznam.cz,
mohl bych Vam poslat trosku detailnejsi popis, jak jsem to zprovoznoval ja.
BTW nedavno (tusim minuly tyden) se to v konferenci probiralo, takze zkuste
jeste pohledat v archivu.
Zdravi

Zdenek D.